Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
Ogłoszenie o naborze na stanowisko: koordynator do realizacji projektu „Aflatoun - znaczy zmiana dla mieszkańców miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański”  
Stanowisko
koordynator do realizacji projektu  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2017-02-27  
Data wygaśnięcia
2017-05-10  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
nowodworski  
Gmina
Nowy Dwór Gdański
Miasto
Nowy Dwór Gdański  
Ulica
ul. Marii Konopnickiej  
Numer budynku
19  

                                                      Ogłoszenie o naborze na stanowisko:  
                                                          koordynator do realizacji projektu
       „Aflatoun - znaczy zmiana dla mieszkańców miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański”
        w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim.  

         
           Dyrektor Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim ogłasza nabór na stanowisko koordynatora realizacji działań przewidzianych w projekcie „Aflatoun- znaczy zmiana dla mieszkańców miasta i Gminy Nowy Dwór Gdański” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego, Piorytet 6, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.

Liczba miejsc:  1
Forma zatrudnienia: z wybraną osobą zostanie podpisana umowa-zlecenie, godziny pracy dostosowane do godzin pracy Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gdańskim;
Wynagrodzenie: finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego ujętych w budżecie projektu ,, Aflatoun - znaczy zmiany dla mieszkańców Miasta i Gminy  Nowy Dwór Gdański’’

       Do podstawowych obowiązków koordynatora należeć będzie nadzór merytoryczny, finansowy oraz techniczny nad wykonaniem projektu.
Koordynator zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu w tym:
1.    Zarządzanie projektem.
2.    Koordynacja pracy personelu projektu, partnerów i wykonawców zewnętrznych.
3.    Koordynacja realizacji działań projektowych.
4.    Opracowywanie  dokumentów projektowych: regulaminów, procedur itp.
5.    Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu (w wersji elektronicznej i 
        papierowej), w tym wniosków o płatność.
6.    Współpraca z Instytucją Pośredniczącą w zakresie realizacji projektu (bieżące kontakty,
        udzielanie  wyjaśnień, przygotowywanie dokumentacji na potrzeby kontroli) oraz jego
        rozliczenie.
7.    Promowanie projektu i upowszechnianie osiągniętych rezultatów zgodnie z dokumenta-
        cją programową, umową oraz wnioskiem projektowym.
8.    Opracowanie materiałów informacyjno-promocyjnych projektu
9.    Dokonywanie zakupów w ramach projektu.
10.  Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej.
11.  Analiza danych dotyczących zakładanych we wniosku wskaźników, nadzór nad ich osiąganiem
        zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie projektu.
12.  Sporządzanie wymaganych sprawozdań.
13.  Przestrzeganie procedur związanych z realizacją projektu i wykonywanie innych zadań
        wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu.

Wymagania niezbędne:
  -    obywatelstwo polskie;
  -    pełna zdolność do czynności cywilno-prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych;
  -    niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie;
  -    wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja publiczna, ekonomia, zarządzanie
        projektami);
  -    znajomość ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy o Finansach
        Publicznych,  ustawy Prawo Zamówień Publicznych, dokumentów programowych związanych
        z realizacją projektów z ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
        Pomorskiego;
  -    co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu, rozliczaniu i realizacji projektów
        w ramach  PO KL lub innych finansowanych ze środków unijnych;
  -    umiejętność obsługi komputera, w tym programów Microsoft Office;
  -    umiejętność pracy w generatorze wniosków aplikacyjnych;
  -    stan zdrowia pozwalający na wykonywanie zadań w ramach umowy-zlecenia na oferowanym
        stanowisku.

Dodatkowe wymagania:
  -    dyspozycyjność;
  -    łatwość pisania i swoboda wypowiedzi;
  -    kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole;
  -    zaangażowanie w wykonywane działania;
  -    umiejętność konstruktywnego rozwiązywania  problemów.

Wymagane dokumenty:
  -    list motywacyjny;
  -    CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
  -    dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji;
  -    kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie 
        zawodowe;
  -    inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe, w tym referencje;
  -    oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie ww. zadań w ramach umowy-
        zlecenia;
  -    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  -    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  -    oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności cywilno-prawnych;
  -    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.


Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.

Kopie dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Miejsce i termin składania ofert:

-    do dnia:          27 lutego 2017 r.
-    do godziny:     1200
-    pod adresem:   Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
                                 82-100 Nowy Dwór Gdański
                                 ul Konopnickiej 19
                                 Sekretariat


Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  
 „Nabór na stanowisko: koordynator projektu „Aflatoun - znaczy zmiany dla mieszkańców Miasta i Gminy  Nowy Dwór Gdański”:


Inne informacje:
  -    Oferty, które wpłyną po ww. terminie (liczy się data wpływu do MGOPS
        w Nowym Dworze Gd.) nie będą rozpatrywane;
  -    Oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane;
  -    Informacja o wybranej ofercie będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej;
        oraz na tablicy informacyjnej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
        w Nowym Dworze Gd., ul. Konopnickiej 19;
  -    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (55) 247-21-72.
 

                                                                                D Y R E K T O R
                                                      Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                        w Nowym Dworze Gdańskim

                                                                          /-/  mgr Katarzyna Jureko

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..