Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-08-01 11:41:58 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2017-05-04 20:41:53  Arkadiusz Pufund

Utworzono ofertę pracy 3258 o nazwie 'OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE: ZASTĘPCA DYREKTORA '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3258
namepusteOGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE: ZASTĘPCA DYREKTORA
shortpusteOGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE: ZASTĘPCA DYREKTORA
fullpuste

                 DYREKTOR MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
                                            W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM
                        OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE:

ZASTĘPCA DYREKTORA MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

Wymiar czasu pracy – pełny etat
Liczba kandydatów do wyłonienia – 1 osoba
Rodzaj zatrudnienia – umowa o pracę
Miejsce pracy –  M-GOPS w Nowym Dworze Gd., ul Konopnickiej 19
Charakter pracy – praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy
                                 z zewnętrznymi instytucjami publicznymi

Wymagania konieczne:
•    obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej
     albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodo-
     wych  lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podejmowania zatrudnienia
     na  terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
•    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
•    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
     oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
•    nieposzlakowana opinia;
•    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku urzędniczym;
•    kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku zastępcy dyrektora
      ośrodka pomocy społecznej;
•    wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o
     szkolnictwie  wyższym;
•    ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122
     ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 930 z późn. zm.);
•    co najmniej pięcioletni straż pracy, w tym trzyletni staż pracy w pomocy społecznej;
•    znajomość problematyki społecznej;
•    znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o finansach publicznych, prawo zamówień
     publicznych,  o ochronie danych osobowych.

Wymagania dodatkowe:
•    doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub na podobnym stanowisku;
•    doświadczenie w pozyskiwaniu i  realizacji projektów ze środków budżetu UE oraz budżetu
      państwa, w tym PFRON;
•    znajomość przepisów prawa zwłaszcza w zakresie: ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy
     o świadczeniach rodzinnych, ustawy o świadczeniach z funduszu alimentacyjnego, ustawy o
     pieczy zastępczej, ustawy o samorządzie gminnym, prawo pracy oraz kodeks postepowania
     administracyjnego, ustawy o finansach publicznych i ustawy prawo zamówień publicznych,
     ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie
     pieczy zastępczej, ustawy „Za życiem”;
•    umiejętność organizacji pracy;
•    umiejętność efektywnej pracy w zespole;
•    samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji;
•    własna inicjatywa, kreatywność;
•    odpowiedzialność, rzetelność, sumienność;
•    komunikatywność;
•    dyspozycyjność;
•    umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych / pod presją czasu;
•    umiejętność obsługi programów komputerowych (Microsoft Office, POMOST)
      oraz innych urządzeń biurowych;

Główne obowiązki:
•    koordynacja i nadzór nad całokształtem pracy Działu Świadczeń i Usług;
•    wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z udzielonym upoważnieniem;
•    nadzór nad administrowaniem systemu informatycznego POMOST%;
•    koordynacja i nadzór nad sprawozdawczością z zakresu pomocy społecznej
      oraz pozyskiwanych funduszy zewnętrznych;
•    współpraca z organami administracji publicznej, wymiarem sprawiedliwości
      oraz  organizacjami pozarządowymi;
•    pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności Dyrektora ośrodka.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z listem motywacyjnym,
•    CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
•    kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z fotografią,
•    kopia dyplomu lub świadectwa ukończenia szkoły,
•    inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
•    kopia dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
•    oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
•    oświadczenie o niekaralności,
•    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
•    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
      w celu rekrutacji.

Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Miejsce i termin składania dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać:
•    do dnia:         19 maja 2017 roku
•    do godziny:    12:00
•    pod adresem:  Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
                                 82-100 Nowy Dwór Gdański
                                 ul Konopnickiej 19
                                 Sekretariat

•    z dopiskiem:   Konkurs na stanowisko: „Zastępca Dyrektora MGOPS w Nowym
                            Dworze Gdańskim“

Inne informacje:
•    Aplikacje, które wpłyną po ww. terminie (liczy się data wpływu do MGOPS
      w Nowym Dworze Gd.) nie będą rozpatrywane;
•    Dokumenty aplikacyjne wysłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane;
•    Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani;
•    Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu
      i zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane
      przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po tym terminie
      zostaną odesłane na adres kandydata;
•    Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji można odebrać osobiście
      w sekretariacie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gd
      - w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru,  nieodebrane w ww. terminie
     ulegną zniszczeniu;
•    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na
      tablicy informacyjnej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gd.,
      ul. Konopnickiej 19;
•    Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji zobowiązany jest przed podpisaniem umowy o pracę
     dostarczyć pracodawcy:
    -    zaświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na ww. stanowisku,
    -    zaświadczenie o niekaralności,
•    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: /055/ 247-21-72.


                                                               D Y R E K T O R
                                      Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                       w Nowym Dworze Gdańskim

                                                        /-/  mgr Katarzyna Jureko

educationpuste3
user_idpuste406818
resource_idpuste842
language_idpuste1
occupationpusteZASTĘPCA DYREKTORA MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
deadlinepuste2017-05-19
publishfrompuste2017-05-04
publishtopuste2017-07-31
slugpusteogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-kierownicze-zastepca-dyrektora

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..