full | puste |
DYREKTOR MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO KIEROWNICZE:
ZASTĘPCA DYREKTORA MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Wymiar czasu pracy – pełny etat
Liczba kandydatów do wyłonienia – 1 osoba
Rodzaj zatrudnienia – umowa o pracę
Miejsce pracy – M-GOPS w Nowym Dworze Gd., ul Konopnickiej 19
Charakter pracy – praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy
z zewnętrznymi instytucjami publicznymi
Wymagania konieczne:
• obywatelstwo polskie lub obywatelstwo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej
albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie umów międzynarodo-
wych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podejmowania zatrudnienia
na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku urzędniczym;
• kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku zastępcy dyrektora
ośrodka pomocy społecznej;
• wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o
szkolnictwie wyższym;
• ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122
ustawy o pomocy społecznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 930 z późn. zm.);
• co najmniej pięcioletni straż pracy, w tym trzyletni staż pracy w pomocy społecznej;
• znajomość problematyki społecznej;
• znajomość ustaw: o pomocy społecznej, o finansach publicznych, prawo zamówień
publicznych, o ochronie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym lub na podobnym stanowisku;
• doświadczenie w pozyskiwaniu i realizacji projektów ze środków budżetu UE oraz budżetu
państwa, w tym PFRON;
• znajomość przepisów prawa zwłaszcza w zakresie: ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy
o świadczeniach rodzinnych, ustawy o świadczeniach z funduszu alimentacyjnego, ustawy o
pieczy zastępczej, ustawy o samorządzie gminnym, prawo pracy oraz kodeks postepowania
administracyjnego, ustawy o finansach publicznych i ustawy prawo zamówień publicznych,
ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie
pieczy zastępczej, ustawy „Za życiem”;
• umiejętność organizacji pracy;
• umiejętność efektywnej pracy w zespole;
• samodzielność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji;
• własna inicjatywa, kreatywność;
• odpowiedzialność, rzetelność, sumienność;
• komunikatywność;
• dyspozycyjność;
• umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych / pod presją czasu;
• umiejętność obsługi programów komputerowych (Microsoft Office, POMOST)
oraz innych urządzeń biurowych;
Główne obowiązki:
• koordynacja i nadzór nad całokształtem pracy Działu Świadczeń i Usług;
• wydawanie decyzji administracyjnych zgodnie z udzielonym upoważnieniem;
• nadzór nad administrowaniem systemu informatycznego POMOST%;
• koordynacja i nadzór nad sprawozdawczością z zakresu pomocy społecznej
oraz pozyskiwanych funduszy zewnętrznych;
• współpraca z organami administracji publicznej, wymiarem sprawiedliwości
oraz organizacjami pozarządowymi;
• pełnienie zastępstwa w czasie nieobecności Dyrektora ośrodka.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z listem motywacyjnym,
• CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
• kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z fotografią,
• kopia dyplomu lub świadectwa ukończenia szkoły,
• inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
• kopia dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
• oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
• oświadczenie o niekaralności,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
w celu rekrutacji.
Na oświadczeniach musi być złożony własnoręczny podpis.
Kopie dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać:
• do dnia: 19 maja 2017 roku
• do godziny: 12:00
• pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
82-100 Nowy Dwór Gdański
ul Konopnickiej 19
Sekretariat
• z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: „Zastępca Dyrektora MGOPS w Nowym
Dworze Gdańskim“
Inne informacje:
• Aplikacje, które wpłyną po ww. terminie (liczy się data wpływu do MGOPS
w Nowym Dworze Gd.) nie będą rozpatrywane;
• Dokumenty aplikacyjne wysłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane;
• Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani;
• Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu
i zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane
przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po tym terminie
zostaną odesłane na adres kandydata;
• Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji można odebrać osobiście
w sekretariacie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gd
- w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru, nieodebrane w ww. terminie
ulegną zniszczeniu;
• Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na
tablicy informacyjnej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gd.,
ul. Konopnickiej 19;
• Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji zobowiązany jest przed podpisaniem umowy o pracę
dostarczyć pracodawcy:
- zaświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na ww. stanowisku,
- zaświadczenie o niekaralności,
• Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: /055/ 247-21-72.
D Y R E K T O R
Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Nowym Dworze Gdańskim
/-/ mgr Katarzyna Jureko
|