Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2017-12-16 17:23:54 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2017-09-14 21:27:12  Arkadiusz Pufund

Utworzono ofertę pracy 4033 o nazwie 'OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4033
namepusteOGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego
shortpusteOGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO: Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego
fullpuste

KIEROWNIK MIEJSKO – GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYM DWORZE GDAŃSKIM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO:

Referent w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Funduszu Alimentacyjnego

Wymiar czasu pracy – pełny etat
Liczba kandydatów do wyłonienia – 1 osoba
Rodzaj zatrudnienia – umowa o pracę
Miejsce pracy –  M-GOPS w Nowym Dworze Gd., ul Konopnickiej 19

Wymagania konieczne:
•    obywatelstwo polskie;
•    pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
•    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
      z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
•    nieposzlakowana opinia;
•    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku urzędniczym;
•    wykształcenie wyższe (preferowane magisterskie);
•    staż pracy minimum 1 rok  (w tym 6 miesięcy w administracji samorządowej),
•    znajomość przepisów:
   -    Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1518
         ze zm.),
   -    Ustawy ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów
         (t.j. Dz. U. 2016 poz. 162 ze zm.),
   -    Ustawy ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci
         (t.j. Dz. U. 2016 poz. 195 ze zm.),
   -    Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
         (t.j. Dz. U. 2017 poz. 489 ze zm.)
   -    Ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
         (Dz.U. 2016 poz. 1860);
   -    Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego
         (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1257);
   -    Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
         (Dz.U. 2017 poz. 1201)
   -    Ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004r. (t.j. Dz.U. 2016 poz. 930 ze zm.);
   -    Ustawa z dnia 25 lutego 1964 r. - Kodeks rodzinny i opiekuńczy (t.j. Dz.U. 2017
         poz. 682 ze zm.);
•    biegła znajomość obsługi komputera;
•    obsługa programów Microsoft Office;
•    umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:
•    wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne, administracyjne;
•    doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
•    doświadczenie w zakresie obsługi klienta;
•    samodzielność, komunikatywność;
•    rzetelność, sumienność;
•    umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych / pod presją czasu;
•    obsługa programu informatycznego do obsługi świadczeń rodzinnych i funduszu
      alimentacyjnego „SYGNITY“.

Główne obowiązki:
•    obsługa klienta;
•    sporządzanie projektów decyzji administracyjnych;
•    sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych;
•    terminowe realizacje zadań wynikających z przydziału czynności;
•    umiejętność interpretowania aktów prawnych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
•    list motywacyjny;
•    CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
•    kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
•    kopia dyplomu lub świadectwa ukończenia szkoły;
•    inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe;
•    kopia dokumentów potwierdzających zatrudnienie;
•    oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku;
•    oświadczenie o niekaralności;
•    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
•    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
      w celu rekrutacji.

Na oświadczeniu musi być złożony własnoręczny podpis.

Dokumenty należy składać do  28 września 2017 roku do godziny 1200
pod adresem:

Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
82-100 Nowy Dwór Gdański ul. Konopnickiej 19
Sekretariat
z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko Referent w dziale Świadczeń Rodzinnych i
Funduszu Alimentacyjnego”.

Inne informacje:
•    Aplikacje, które wpłyną po ww. terminie (liczy się data wpływu do MGOPS
      w Nowym Dworze Gd.) nie będą rozpatrywane.
•    Dokumenty aplikacyjne wysłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
•    Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie będą powiadamiani.
•    Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu
      i zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru, będą przechowywane
      przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po tym terminie
      zostaną odesłane na adres kandydata.
•    Dokumenty niewykorzystane w procesie rekrutacji można odebrać osobiście
      w sekretariacie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Dworze Gd -
      w terminie 30 dni od zakończenia procedury naboru, nieodebrane w ww. terminie
      ulegną zniszczeniu.
•    Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
      oraz na tablicy informacyjnej Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym
      Dworze Gd., ul. Konopnickiej 19,
•    Kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji zobowiązany jest przed podpisaniem umowy
      o pracę dostarczyć pracodawcy:
    -   zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwskazań zdrowotnych do
          zatrudnienia na ww. stanowisku,
    -   zaświadczenie o niekaralności,
•    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: /055/ 247-21-72.



                                                          D Y R E K T O R
                                     Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                   w Nowym Dworze Gdańskim

                                                     /-/  mgr Katarzyna Jureko

joboffertype_idpuste4
educationpuste3
user_idpuste406818
resource_idpuste842
language_idpuste1
occupationpusteReferent
deadlinepuste2017-09-28
publishfrompuste2017-09-14
publishtopuste2017-12-14
slugpusteogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-referent-w-dziale-swiadczen-rodzinnych-i-funduszu-alimentacyjnego

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..